fredag 9 mars 2018

Inrednings inspo, Slettvoll.


Alla bilder Slettvoll

Hej där.

Åh vad jag älskar denna stilen som företaget Slettvoll har.

Tidlös och stiligt enkelt elegant.

Det får helt enkelt bli dagens inspo!



Så många fina detaljer att titta på i varje bild.


Drömmigt vackert.

Jag vet inte om det är vintern men det är så mycket jag funderar på hemma nu...
Saker jag vill byta ut, men så ska man hitta det där man vill ha...

Som en ny matta tex...



Det ska vara koraller, så klart.
😊

Stolarna nedan påminner mig om liknande från House Doctor...
Kanske vore något att beställa hem...
Hade passat i vårt stora rum till de färger vi har där...

Hmm....de där besluten...



Så snyggt med sidebord med stilleben och foton.


När man ser från rum till rum...Så elegant.



Ja man vill typ göra om allt hemma känner jag))

Men man får väl kanske börja med att helgstäda och sätta blommor på bordet och kanske en ny fin skål så känns det genast hundra gånger bättre.
😊



Sisal och naturfärgade mattor tycker jag mycket om.
Gärna i kombination med ljusa textilier, glas och växtlighet.



Alla bilder i detta inlägg från Slettvoll.

Nu dags att plocka upp lite fler nyheter.


Snöiga hälsningar!

Inga kommentarer: