onsdag 14 mars 2018

Fixat mera hemma.


Ja det fixas ju lite hemma just nu...
Inga revolutionerande grejer men i alla fall...
Tillräckligt för att det ska kännas som att det händer nåt!

😊

Skåpet här är nytt...
Min tanke var nog egentligen att ta upp det på ovanvåningen men...


Det blev så fint här så jag tror det får stanna där helt enkelt.

(Tidigare hade jag ett svart bord här.)


Detaljer.
Det är som toppingen på kakan...😉
Väldigt viktigt!


Vackra vackra silverfärgade och öppningsbara ägg kom hem till butiken igår.
Ett hamnade genast här.

Sen måste jag rekommendera er, om ni inte redan gjort det, att ta in eller köpa kvistar!
Hur vårvackert är inte det?!

Just nu har vi stora härliga knippen med körsbärskvistar färdigbuntade i butiken.

En sån bunta för 55:- fyller en vas väääldigt fint.

Våren flyttar in!



Förutom äggen så kom denna skål...
Åhhh...säger jag bara.

Ljuvlig!


Två av tre familjemedlemmar kommenterade skåpet igår kväll...

"Nytt skåp?"
"Åh vad fint det blev!"

Tack!😊

Roligt när det uppskattas och ses, fast att det är mörkt när de kommer hem och man kan vara ganska fokuserad på annat än inredning...😉




Det nya finns i butiken och det som inte hunnit läggas in i webshopen ännu kommer så fort jag hinner.



PB Home är liksom de som har de finaste korgarna (tycker jag) och här är en vårny modell.

God onsdag på er.
💜

2 kommentarer:

carina sa...

Jättefint. Vårfräscht

Kram

Tulipa sa...

Tack snälla!

Kram!