lördag 14 oktober 2017

I Hallands Postens Hus & Hem!


I Hallands Postens bilaga Hus & Hem idag.

Ja men det Àr ju jag))
😊
Och vÄrt Àlskade Bolagsvillan.


Roligt roligt att fÄ vara pÄ omslaget ocksÄ))
Kan sÀga att det var inte lÀtt att försöka sitta i den solstrimman och titta rakt fram och le...haha...


Sex sidor blev det.


Och den antika gamla klockan som hÀngt med mig i evigheter fick en helsida.

För övrigt tycker jag sjÀlv vÀldigt mycket om bilden nedan.
Det Ă€r liksom jag. 
TĂ€nkaren...





Innan det publicerades sĂ„ fick jag se vilka bilder de valt  ut för reportaget och dĂ€r var nĂ„gra fina jag saknade...Men sĂ„ Ă€r det alltid med reportage man fĂ„tt Ă€ran att vara med i, vi ser pĂ„ saker lite olika och det Ă€r ju inte jag som Ă€r tidningsreporter, journalist och tryckare sĂ„ man fĂ„r slĂ€ppa kontrollen)).

Men jag Àr hedrad att fÄ vara med.
Tack Ulrika för ett fint reportage!
Och fotograf var duktiga Anders Andersson.


IkvÀll har jag lovat Eric att vi ska grilla (hans favorit...).
Det regnar och Àr vÀldigt höstlikt men det kan bli supermysigt ÀndÄ, vi tÀnder en massa ljus i uterummet, eldar i brasan och dÄ Àr det extra hÀrligt att kura i dessa mörka höstkvÀllar.

Kram och fin lördag!

Uppdatering;
UpptÀckte nu ikvÀll att Àr man kund hos Hallands Posten och loggar in finns det mÄnga fler bilder frÄn detta reportage (bla de jag saknade i tidningen). Superfin kvalitÚ.
Jag Àr sÄÄÄÄ nöjd.

Tack Ulrika och tack Hallands Posten för att ni ville göra ett portrÀtt om mig och vÄrt hus.
Vilken Àra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Finns reportaget att lÀsa pÄ nÀtet?
Jessika

Tulipa sa...

Hej Jessika.

GÄr man in pÄ Hallands Posten pÄ nÀtet ser man en bild frÄn detta reportaget och man kan lÀsa liiite text sen Àr det inloggning som gÀller om man ska kunna fortsÀtta lÀsa mera...

Trevlig helg.

carina sa...

Åh sĂ„ fint det ser ut. Skoj att fĂ„ ha ett eget reportage i er tidning.
Ha en fin söndag!

Tulipa sa...

Tack Carina!
Ja det Àr verkligen en Àra det mÄste jag sÀga...

Kram Mariette

Liselotte sa...

Oj, vilka fina bilder det blev. Roligt att fÄ vara med i ett sÄnt fint reportage. Ha en bra söndagskvÀll.

Tulipa sa...

Hej Liselotte.

Tack snÀlla du.
Ja det var verkligen roligt och en Àra det mÄste jag sÀga))

Önskar dig en fin ny vecka.

Kram Mariette