tisdag 4 april 2017

Baliparasoller och då...


Den här bilden tog jag precis i början av maj förra året.
Det hade ju börjat bli parasolltider då och träden knoppades och våren var lite längre fram än just nu.

Alltså vilken tid vi har framför oss nu...
Det kan man tänka många gånger om och det ska man väl också vara lycklig och tacksam för.

Lycklig över att man bor i ett humant och mänskligt land när man hör om dagens nyheter som handlar om terror och tortyr...
Alltså hur kan människor vara så omänskliga.
Jag förstår det inte.
Kommer aldrig aldrig att göra...

Att få leva i sin fridfulla bubbla här på jorden är verkligen något att vara tacksam över...


När himlen och träden är tidig maj...


Och så bara ett par eller kanske knappa tre veckor senare...


Tiden när det exploderar...och maj slår ut med all sin gröna försommar prakt.


Vi har fått påfyllning av dessa Baliparasoller idag.
Hittas i nätbutiken.
Små och stora. (jag har ett stort hemma här på dessa bilderna)


Så fort vädret tillåter vill man ju hänga ut sin tvätt eller hur?!
Finns väl inget som slår doften av nytorkade lakan som fått hänga i solen och vinden.

Älskar Washologis produkter.

Jag jag slänger väl in ett par gröna trädgårdsbilder också...



Just nu är det bara brunt där i landen men snart så...
Och man glömmer så snabbt hur det ändras så ibland är det roligt att se tillbaka och påminnas.

Härliga sköna vår alltså!😊

Hoppas du har en underbar dag var du än är!💚
Här skiner solen så skönt och jag har fotat lite nya Tine K krukor och plockat runt och försöker packa upp paket med nya leveranser och allt annat mellan himmel och jord.
Snart ska jag åka också åka och lämna ett print på inramning.

Kram och Hej!

Inga kommentarer: