fredag 10 februari 2017

Vårens nya färg på Hinza...


Vårens nya färg på Hinza väskorna är nougat.
Jag tycker den är supersygg.
Lätt att matcha med många kläder också, om man nu gillar att matcha...(!)

En snygg neutral färg och det är ju just det som är det fina med Hinza.
Att de finns i en uppsjö av färger så att man kan välja sin favorit och vem man vill vara genom sin Hinza!
Och så är de ju så suveräna att bära varor och saker i... Att de står stabilt...
De har alla rätt på en praktisk tip top väska helt enkelt.

Vi har nu fått påfyllning av Hinza väskor i både små och stora modeller.



Hur skönt är det inte att det är fredag då...

Vår morgon började dock med en halkolycka och efter det är man ganska glad att det inte bröts någon handled, skadades ryggen eller bröt några ben...
Vår trappa utanför dörren är inte rolig att ramla nerför...
Det är en ganska smal och hög gammal stentrappa och det finns inga räcken att ta tag i om man tappar balansen...

Så när någon ligger där nedanför på marken i en hög med alla sina saker runt sig är man lycklig om inget gått snett...
Och så känns det nu...

Lurigt med detta väder och isfläckar som plötsligt är där...


Igår på eftermiddagen kom solen och den fick jag en stund av då jag bestämde mig för att strunta i alla måsten och ge mig ut...
Alltså hur lycklig blir man inte när man har soooool...

Jag är svältfödd på det så jag kände bara stor stor lycka!
Min själ gjorde en piruett!


Lite blommor i hallen är alltid välkomnande eller hur..?

Trevlig fredag nu och må bäst!

Inga kommentarer: