fredag 17 februari 2017

Blommiga fina fredag!


Hej!

Fredagsfeelingen är på top här idag!
Jag har haft så mycket kul att göra i butiken med att fixa och plocka fram och många fina härliga kunder. (lite så jag verkligen undrar vart dagen tog vägen, ja på riktigt...)

När jag skjutsade hem Eric från skolan nu på eftermiddagen så drog jag ett snabbt varv med dammsugaren också för hjälp vad det känns gott att komma hem till det där städade huset på fredagskvällen...
Det är då jag kan koppla av på riktigt.

Passade också på att dofta på mina födelsedagsliljor som nu är så där tokvackra där de står på matbordet.
Allt medan Eric bakade scones för sitt fredagseftermiddagsmys.



Den snygga marmorskärbrädan från Madam Stoltz har jag just nu som underlägg till ljuslyktorna i klarglas från Storefactory Scandinavia.
(ni som vill ha små hängande glasbollar från nyss nämnda företag, de är ju slut men nya kommer i slutet av februari igen!)

Nästa vecka börjar sportlovet och vi har varit på väg åt två olika håll på resor men istället blir det nu ingenting...

Jaja...Det var inte mitt beslut för jag toklängtar efter lite miljöombyte.



Idag har det försvunnit olika möbler så därför har detta nymålade skåp kommit fram.


Ovanpå solspegel som vi fått hem fler av och de nya favoriturnorna från Tine K.

Hemma satte jag en magnoliakvist i min bruna urna förra fredagen och idag började den blomma...😄


 De nya hyllorna från Storefactory Scandinavia har jag fått upp på väggen här...
De är så fina att exponera i...


Hyllorna finns i tre olika storlekar.


Önskar er en fortsatt mysig fredag!

Inga kommentarer: