lördag 3 september 2016

Nytt och nött.


Sensommar och omstart.
En ny säsong är på något sätt alltid en ny början och det blir ju så där extra tydligt när nya varor för årstiden kommer in till butiken.

Det är verkligen fullt upp med att hinna med allt...

När jag beställde av Olsson & Jensen på mässan så föll jag för dessa rustika kannorna.
Kommer i tre fina nyanser och har en snygg vintage look!

Jag tyckte genast att de vore så vackra med stora cremefärgade rosor i...





Och på tal om vintage...

Gamla bänkar är aldrig fel.
Perfekta till avställningsyta av alla de slag och denna gamla bänk tyckte jag var så härlig, nött på det där sättet som bara tiden kan göra med trä...



Vad gör man annars en lördag då ...
Jo man pysslar i sin trädgård, bakar en äppelpaj eller två och myser lite extra...

Och med det så säger jag hej för nu.

Ha en riktigt härlig lördag!

2 kommentarer:

Meta sa...

Härlig kanna de är duktiga på att få till den där gamla loocken nu för tiden. Bänken ohh väcker habegär hos mig är ju galen i sånt.
Ha en fin söndag och vila lit.
Kram Meta

Rost och rädisor sa...

Vilken charmig liten pall. Perfekt att flytta dit där man för tillfället vill sitta och beundra eller som avställning.
Allt gott
/Anette