torsdag 18 augusti 2016

Sensommar och massvis av nyheter...


Igår blev det fullt upp när leveranserna trillade in...
Och knappt hann jag öppna idag förrän nästa leverans kom...
Och sen kom nästa pall...
(Herregud jag kanske inte behöver åka till Formex, jag är rätt bra på att beställa hemifrån...haha...)
Puh...Jag får alltid lite snabbare puls när det fina jag beställt hem kommer till oss och det ska plockas upp, prismärkas, kanske fotas och man ooohar och säger åh vad fint, vad snyggt, åh kolla denna...

Ja så sen blev det omskyltat så klart!
Sensommar i butiken är fint det...


Doftoljor...
Det är en ny favorit för mig.
Vackert, och sprider en behaglig mild doft...
Jag kan ha en sådan kvar långt efter att oljan tagit slut för det sprider fortfarande en fin doft omkring sig...


Underbara unika urnor..





"Fågelbur" på fot...


Stilig tvålkopp i mässing...



Nu när det är ny säsong så vill jag verkligen gå igenom hela butiken.
Förändra, fixa, förnya.
Skapa nya sätt att se på saker att inspireras av...
Man vill ju känna av en säsong när man kommer in i en butik eller hur?




Skyltfönstret är nu fullt av höstgodis...
Det är långt ifrån allt som syns på dessa bilder...

Jag ska fota bättre efterhand men lite fint har hunnit hitta in i nätbutiken nu på förmiddagen...

Kram och hej så länge!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja, det är livsfarligt att sufa runt just nu... Det liksom bara kliar i klickfingret ;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna