söndag 7 augusti 2016

Om lite allt möjligt då...


Hej Hopp.

Sensommar i trädgården...
Äpplen på gång, rönnbärskrans som glöder, plommon som sakta mognar och allt är så där ja, lite väl förvuxet men det får det väl vara...
Tills jag tar tag i det vill säga...

Idag har vi hunnit mycket.
Åter en runda med ringarna blev det till Lyxxa, min ena vigselring blev försenad från Georg Jensen så det fick de lösa genom att ge mig en ring tills den andra med stenar också var klar...
Jag skulle ha två Fusion ringar och det går inte direkt att gifta sig med en...
Det hade ju känts för trist...De två ringarna ska nämligen sitta i varandra.

Så det blev en liten vända med detta som löste sig till det bästa och kompensation för det hela fick vi, men ja...
allt skulle ju varit klart när det var sagt...men nu blev det som tur var bra ändå.

Ååhhh...jag är så glad för mina ringar.
Stoppar dem i sin ask på kvällen och tittar på dem hundra gånger om dagen...
Är så där rädd om dem och tänker att tänk om jag skulle slarva bort dem eller tappa dem...
Hemska tanke...




Det är ju inte det varmaste skönaste sommarvädret vi har just nu men jag botade det genom att ta en simrunda på Flammabadet.
45 minuter i poolen kändes underbart för kroppen och sommarkänslan infinner sig lätt bara man badar och gör somriga saker...

Nu ska jag rensa kantareller och fixa lite för kvällens middag som jag tänkte duka upp så där lite extra fint till.
Har en katalog jag måste ta tag i också och skriva ner en beställning till butiken inför hösten...

Gäller ju att beställa en del innan Formex.

Kram och skön fortsättning på dagen!

Inga kommentarer: