lördag 13 augusti 2016

Mer från bröllopet...


Idag är det två veckor sedan...
Två veckor sedan för världens finaste dag när vi gifte oss...
och lovade att fortsätta älska varandra i nöd och lust...



Jag har verkligen haft den allra bästa av somrar.

Inspirerande och fina dagar på Gotland som gav mina sinnen nya intryck och kraft och med härligt sällskap.

Massvis av utflykter, fina dagar och förstås Kärlek och familjetid.


Att få gifta sig efter alla dessa år tillsammans var så otroligt vackert.

Att stå där i kyrkan, hålla din hand och höra kyrkklockorna ringa för oss...ja det var obeskrivligt...
En stor stund i livet...

Att veta att nu går vi in där och gifter oss med varandra för att vi älskar varandra, det kändes så mäktigt.

Som att stanna tiden för ett ögonblick 
och spara det i hjärtat bland livets största finaste stunder...

En dag att bära med sig för evigt bland det ljusa...



 Min frisyr.
Jag hade bla olivträd i brudbuketten, symboliskt för oss.., och då föreslog frisören att jag skulle ha en kvist i håret också...
Testade det när jag kom hem och velade fram och tillbaka om jag skulle ha det eller inte...

Men det slutade med att jag tog bort den i bilen till kyrkan...

Jag tänkte det kanske ändå mest ser ut som att jag fått något skräp i håret...haha...


Walk the walk...
Fick träna lite på att gå i skorna som var ganska höga ja...
Men det gick galant.
Jag behövde inte byta när vi skulle ner i kullerstensgränderna och fota)).

Skor Scorett
Klänning By Malene Birger
Hår Salong Ceasar


Innan det var dags att gå in...
Solen strålade från himlen och det var en underbar juli dag.
Som gjord för kärlek!


 Kärlek och tårar...

Svårt att inte gråta när Sarah Dawn Finer sjunger Kärleksvisan och man står där i en sådan stund...
Hade stoppat på Ola näsdukar som tur var...(!!).


Magdalena, som skulle läsa för oss, finaste finaste vän, 
och den härliga glada prästen...


Jag hade många pärlor i min brudbukett.
Det är mina favorit örhängen också nämligen, gräddvita pärlor...


Pärlor på handtaget.



Vi blir fotograferade...
Och Olivia fotar samtidigt.

Underbara Olivia som tog så många kort (och sen kom Markus och fotade också), på ögonblick, just där och då...utan att jag knappt tänkte på att hon gjorde det...
Så glad och tacksam för alla dessa kort NI TVÅ tog!

Ni är grymt duktiga!
Ovärderliga minnen.

Nu väntar vi bara på vår bröllopsfotografs bilder...


Fläta i håret ville jag ha för jag älskar flätor..







 Markus och Moa passade på att pussas också.







KRAM!

Inga kommentarer: