fredag 12 augusti 2016

Efternamn, skrivare och bästa dörrmattan!


Hej där Augustifredag!

E dag som bjuder på en sol, en date ikväll och innan dess lite städa och handla och fixa...
Härliga fredag!

Igår hämtade jag ut min nya skrivare jag beställde häromdagen.
Har skjutit på det hela våren, nej hinner inte nu och allt annat kommer före för att jag inte har lust och vill inte hålla på med sånt där tekniskt...

Men i alla fall, jag installerade den utan problem och sen hade jag fullt upp med att skriva ut kort från bröllopet...Har verkligen saknat min skrivare för bla foton här hemma (som gick sönder när det var ett av alla dessa strömavbrott i vintras), och även för jobbets skull behöver jag även en skrivare på hemmaplan...


När jag höll på med skrivaren så behövde jag beställa till ett par saker och då upptäckte jag helt plötsligt att det inte gick för då hade mitt namnbyte plötsligt gått igenom...(det gick dagen innan att betala med mitt kort).

Så för er som undrar, jag vet det finns några, ja jag byter så klart efternamn när jag gift mig!

Så just nu är jag i "ingenmansland, med nytt namn men inget kort som funkar och inga rätta identitetshandlingar...
Lite fix med det alltså.



Jute mattorna från Tine K är perfekta som dörrmattor också,*tipselitips!*
Tycker det är så fint med sådana här "neutrala" mattor.
(Från min butik.)

Katten älskar att ligga och rulla sig här också...den gnuggar nog lite skönt på ryggen))!


Fin fredag kära läsare!

Kram Mariette


PS, Ljusslingan som hänger här i dörröppningen från House Doctor finns med på rean i nätbutiken. Jag har min tänd dygnet runt, älskar den.

Inga kommentarer: